10. URODZINY NETARCH | SEMPAI

27 kwietnia, Klubokawiarnia FAMA w Białymstoku

10 lat Sempai

Urodziny NetArch | Sempai

10 lat w marketingu internetowym

Agencja SEO/SEM Sempai w tym roku obchodzi 10. urodziny! Z tej okazji przygotowaliśmy coś specjalnego, coś co chodziło nam po głowach od dłuższego czasu. Już od 10 lat robimy marketing w wyszukiwarkach internetowych i właśnie to będzie motywem przewodnim naszej imprezy. Świętuj razem z nami okrągłą rocznicę i weź udział w urodzinowym party, połączonym z prezentacjami naszych przyjaciół z branży marketingu internetowego! Wystąpią m.in. Kamila Kiersznowska (PR & Social Media Manager w Dr Tusz), Marcin Łukiańczyk (twórca UpolujEbooka.pl), Paweł Paszkowski (Dyrektor Generalny bdsklep.pl), Dorota Zaniewska (freelancer, specjalizuje się w video marketingu) oraz Marta Rogalewska (Marketing & Business Development Consultant w Fair Play Crew).

O czym dokładniej będziemy mówić? O tematach, które lubimy najbardziej, czyli SEO i kampanie AdWords. Przygotowaliśmy też coś ekstra – panel dyskusyjny, podczas którego eksperci z takich branż, jak: social media, e-mail marketing, RTB i marketing automation, przekażą Wam garść praktycznych porad, jak rozwijać swój biznes dzięki Internetom. :) Po części merytorycznej zapraszamy wszystkich na wspólne świętowanie i networking, podczas których nie zabraknie #drinków #babeczek oraz #konkursu dla prawdziwych Geeków!

Teraz trochę o nas… Co oznacza dla nas te 10 lat? Przez okrągłą dekadę mieliśmy okazję współpracować z kilkuset Klientami, robiliśmy dla nich optymalizację SEO, kampanie AdWords lub analitykę webową. Udało nam się skompletować bardzo zgrany zespół, składający się z prawdziwych pasjonatów e-marketingu.

KIEDY:  27 kwietnia 2016, start godz. 18:00

GDZIE:  Kawiania Muzyczna FAMA, Białystok

Agenda

Środa, 27 kwietnia 2016

TematPrelegentCzas
Wstęp: 10 lat w marketingu internetowymSebastian Suma18:30
Pieniądze to nie wszystko. Rola Quality Score w aukcji Google AdWordsAdam Cieśla18:50
SEO i Mobile - jak zmieniają się potrzeby/wyszukania mobilneBenedykt Protasiuk19:15
Panel dyskusyjny: Wpływ nowych mediów i technologii na reklamę w internecieAdam Cieśla19:40
Kamila Kiersznowska
Marcin Łukiańczyk
Paweł Paszkowski
Dorota Zaniewska
Marta Rogalewska
After partyWspólne świętowanie, networking, konkursy :)20:20

Partnerzy

Lista jest w trakcie aktualizacji :)

Patroni medialni

Marketer_logo (1)
logo crossweb_300
marketing-logo-ostateczne_300
logo_ebo_maska_300
bialystok_online_300 (1)
dzien dobry_300 (1)
PrzedsiebiorczePodlasie_logo_300

Partnerzy merytoryczni

bdsklep--logo_263
Logo_DrTusz_263
upoluj_263
wipb-podyplomowe-wi_263

Ostatnie wpisy na naszym blogu

Copywriting a content marketing – czym się właściwie różnią?

Copywriting a content marketing – czym się właściwie różnią?

Jak budować zasięg, a przy tym wzmacniać wizerunek marki? Jak dotrzeć do klientów z przekazem, który ich zainteresuje i zaangażuje? Możemy to zrobić na wiele sposobów m.in. stosując najbardziej skuteczne narzędzia marketingowe – copywriting i  Czytaj dalej >

Jak zwiększyć efektywność kampanii Google AdWords?

Jak zwiększyć efektywność kampanii Google AdWords? Audyt w 6 krokach [INFOGRAFIKA]

Jak sprawdzić, czy kampania Google AdWords jest prowadzona optymalnie, a budżet wykorzystywany w sposób możliwie najbardziej efektywny? Poniżej przedstawiamy poszczególne kroki, jakie powinieneś wykonać, jeżeli chciałbyś zwiększyć skuteczność działań reklamowych  Czytaj dalej >

Założenie konta Google Analytics oraz połączenie usługi z serwisem www

Założenie konta Google Analytics oraz połączenie usługi z serwisem www

Usługa Google Analytics pozwala między innymi mierzyć wielkość sprzedaży, liczbę konwersji oraz to jakimi kanałami docierają do Twojego serwisu użytkownicy. To analityczne narzędzie pozwala również generować raporty, które możesz dostosować do własnych potrzeb.  Czytaj dalej >

Rejestracja